czerw.4

Głupieję już do reszty...

dodano: 4 czerwca 2011 przez wiolamyszka


Od jakiegoś czasu zaczynam panicznie bać się, że przez przypadek zajdę w ciąże! Biorę tabletki, pamiętam o nich jak o niczym innym, a i tak mam przeświadczenie, że wpadnę. To jakaś obsesja się powoli robi. Po porodzie brałam cerazette i jak wiadomo "nie ma się" po nim okresu bo i tabletek jest 28 i bieże się go na okrągło... Ostatniego miesiąca zaczęłam brać inny lek i teraz zaczął się ten tydzień bez tabletek. Pierwszy dzień, nie mam okresu i zaczynam w swojej głowie tworzyć jakieś wizje. Nigdy tak nie było!

I zaczynamm sobie dopowiadać... Piłaś piwo, albo wypiłaś drinka i może lek nie zadziałał i co teraz... byle co mi w brzuchu pyknie i już się zaczyna: "a może to jakiś ruch był?" ehhh...

Prawdopodobni wynika to z tego, że boje się mieć teraz drugiego dziecka, a raczej, że mnie nie stać na drugie dziecko.

Czy to kiedykolwiek minie? :/




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Wasze komentarze

zgłoś
Konto usunięte 4 czerwca 2011 Konto usunięte napisała:

Heh ja jeszcze nie urodziłam pierwszego (mam termin za dwa miesiące), a już się obawiam, że szybko mogłoby być tak, że doczekalibyśmy się drugiego maluszka. To chyba normalne, bo chcesz żeby dziecko miało wszystko co najlepsze i jesteś świadoma, że nie mogłabyś im dać "tego wszystkiego", bo Cię nie stać. Ale pewnie z czasem to minie :)


zgłoś
Konto usunięte 4 czerwca 2011 Konto usunięte napisała:

Ja też tak mam, może nie tak bardzo, ale jestem prawie 3 miesiace po porodzie, dopiero zaczęłam brać tabletki i też zastanawiamy się jak to będzie... lekarz mi tlumaczyl, że tylko wymiotując i majac biegunke może tabletka nie zadziałać aaaa i biorąc antybiotyk. A jak masz przerwy w tabletkach, to masz 7 dni na dostanie okresu... a trwa on przy tabletkach 3 lub 4 dni. Wiec sie nie martw:) Ja też mam schize:P nie wspomnę o moim facecie:P


Pokaż pozostałe komentarze 3 ›
zgłoś
Konto usunięte 6 czerwca 2011 Konto usunięte napisała:

Zawsze jak mam dziwne dolegliwości zaraz płaczę bo myślę że jestem w ciąży to już chyba raczej nie jest normalne ale nie mogę tego leku się pozbyć :(


zgłoś
Emilia Jaśniak 11 lipca 2011 Emilia Jaśniak napisała:

znam to mam to samo tez jak spóznia mi sie okres to mysle boze a moze jestem w ciazy i juz mysli przeciez wszystko mi sie popsuje bo ide dalej do szkoły ale zawsze jakos dostaje i narazie nie wyobrazam zeby miec 2 dzidzie